dimarts, 18 de març del 2008

CLASSIFICACIÓ D'OFICINES 2008


L'empleat/ada que realitzi funcions de director/a i sotsdirector/a té dret a percebre la diferència retributiva entre el nivell que té reconegut i el corresponent a les funcions que realment està efectuant.

La classificació d'oficines actual recull, segons l'article SETÈ-B dels Acords Laborals 2007-2010, els percentatges de cada grup d'oficines en relació al total de la xarxa, però manca incloure les anomenades "PPC" dins la classificació.

oficines 2008

3 comentaris:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

He rebut el vostre correu electrònic on m'informeu de la classificació de la meva oficina i donat que el meu Nivell actual és inferior a l'associat a la funció que desenvolupo, he de percebre la diferència entre aquests dos nivells, possiblement inclòs en el concepte "millora voluntària".

Us agraieixo molt sincerament la vostra informació.

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.