divendres, 22 de gener del 2010

LA DOBLE MORAL DE LA DIRECCIÓ

Dimecres, 20 de gener, la comissió negociadora va tractar el punt del preacord que regula la mobilitat geogràfica. S'estan desenvolupant tots els punts del preacord. Entenem que no hi ha cap apartat que no es pugui millorar.

En el cas de mobilitat de més de 25 km el preacord recollia unes compensacions per trams:

De 26 a 70 km 7.500 euros
De 71 a 130 km 15.000 euros
Més de 130 km 25.000 euros

El quilometratge existent entre els diferents centres de treball de serveis centrals és el següent:

SSCC Caixa Manresa a SSCC Caixa Catalunya (El Prat Ll.): 69 km
SSCC Caixa Manresa a SSCC Caixa Tarragona: 112 km
SSCC Caixa Catalunya (El Prat Ll.) a SSCC Caixa Tarragona: 83 km

Observeu que només hi ha un cas en el que per 1 kilòmetre ens quedem en el tramat inferior. No ens negareu que sembla fet amb traïdoria.

Amb la voluntat d'establir un criteri més igualitari, les seccions sindicals de la UGT i CCOO de Caixa Manresa, amb el recolzament de la resta de seccions sindicals homònimes, hem proposat una modificació que garanteixi, almenys, el cobrament d'un any de desplaçaments (225 dies laborables aprox.). D'aquesta manera els trams proposats són:

De 26 a 55 km 7.500 euros
De 56 a 110 km 15.000 euros
Més de 110 km 25.000 euros

Aquesta modificació feia que els companys que acceptessin el trasllat dels SSCC de Santa Anna a el Prat i a l'inrevés passarien a cobrar 15.000 euros enlloc de 7.500 ja que la distància entre aquests SSCC és de 69 km, com indica el quadre anterior.

En converses prèvies, se'ns va suggerir des de la Direcció de Caixa Manresa que si presentàvem de nou aquesta proposta, la recolzaria dintre del seu àmbit. A l'hora de la veritat, a la mesa de negociació, i amb la nostra indignació, hem vist que no ha sigut així.

La Direcció s'omple la boca de lloances als treballadors de Caixa Manresa i de que ha sabut defensar els interessos de l'entitat en aquest inici de procés d'integració. Però a l'hora de la veritat, l'únic que ha assegurat son la seva poltrona, la del president i la dels polítics.

Les seccions sindicals de CCOO i UGT de Caixa Manresa treballem colze a colze defensant els interessos dels treballadors i treballadores de Caixa Manresa. Emplacem a Direcció que es deixi de "dobles morals" i faci el mateix en la parcel·la que li correspon.

PDF comunicat en PDF

1 comentari:

Anònim ha dit...

He utilitzat més d'un planificador de rutes (itineraris) com ara: tomtom, viamichelin, googlemaps, guiarepsol, etc. i el resultat és semblant.

Des del polígon de Santa Anna C/Oms i de Prat 2, Sant Fruitós de Bages al polígon Mas Mateu C/Pi 2, El Prat de Llobregat, hi ha 68 o 69 KM depenen del cercador utilitzat però a la inversa, és a dir, des del polígon Mas Mateu C/Pi 2, El Prat de Llobregat al polígon de Santa Anna C/Oms i de Prat 2, Sant Fruitós de Bages, hi ha entre 1 i 2 KM més depenen del cercador utilitzat.

Caldria tenir-ho present donat que ... s'ha d'anar i tornar. Així doncs si es fes una mitjana dels quilometres fets es podria anar a parar al tram de 71 a 130 KM (15.000 euros)