OFICINA 2010
Modernitat, innovació, reforç de la imatge corporativa, alhora que major proximitat amb el client ...
La nova oficina és clara i lluminosa, amb els colors corporatius al servei d’un disseny innovador en les formes i els espais ...
Implantar un nou model d’atenció al públic, on el més important és que a través de l’arquitectura i la imatge es reforcin els valors més importants de l’entitat financera ...
4 comentaris:
innovadora, trencadora, brillant, encegadora ... si tota aquesta creativitat s'invertís també en tenir un personal motivat, satisfet, content, ben pagat ... però tot segueix igual que sempre, molta façana i pocs fonaments
El lloc de treball ha perdut funcionalitat i el client confidencialitat.
cagon tó lo que se menea *@:~#, pos no man puesto EL SUELO BLANCOOOOO, quieng cñ lo va a limpiá, eeehhh !!!
si namás abrir la puerta a las ocho la mañana yata sucio, joer, cagón tó, ótia, copón, ...
el meu cotxet no pot entrar, no hi ha rampa d'accés
Publica un comentari a l'entrada