dilluns, 16 de juliol del 2007

OFICINA 2010

Modernitat, innovació, reforç de la imatge corporativa, alhora que major proximitat amb el client ...
La nova oficina és clara i lluminosa, amb els colors corporatius al servei d’un disseny innovador en les formes i els espais ...
Implantar un nou model d’atenció al públic, on el més important és que a través de l’arquitectura i la imatge es reforcin els valors més importants de l’entitat financera ...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

innovadora, trencadora, brillant, encegadora ... si tota aquesta creativitat s'invertís també en tenir un personal motivat, satisfet, content, ben pagat ... però tot segueix igual que sempre, molta façana i pocs fonaments

Anònim ha dit...

El lloc de treball ha perdut funcionalitat i el client confidencialitat.

Anònim ha dit...

cagon tó lo que se menea *@:~#, pos no man puesto EL SUELO BLANCOOOOO, quieng cñ lo va a limpiá, eeehhh !!!
si namás abrir la puerta a las ocho la mañana yata sucio, joer, cagón tó, ótia, copón, ...

Anònim ha dit...

el meu cotxet no pot entrar, no hi ha rampa d'accés